Do ratusza wpłynęło w sumie pięć pomysłów od firm zainteresowanych wykonaniem logo. Wygrała oferta łomżyniaka Artura Gosiewskiego, dyrektora artystycznego warszawskiej firmy "Constans".
- Wybrano firmę Artura Gosiewskiego, bo przedstawił najkorzystniejszą ofertę także pod względem finansowym - wyjaśnia Mariola Jemielity, podinspektor wydziału polityki gospodarczej i inwestycji w Urzędzie Miejskim. - Warto podkreślić, że niedawno firma ta zajęła trzecie miejsce w konkursie na znak promocyjny Warszawy.
6 grudnia 2004 r. podpisano umowę na wykonanie logo, a pod koniec grudnia firma przedstawiła kilkanaście projektów, z których wybrano i zatwierdzono nowy znak promocyjny. Decyzję jednogłośnie podjął prezydent Łomży Jerzy Brzeziński wraz ze swoimi zastępcami oraz naczelnikami wszystkich wydziałów Urzędu Miasta. Nad prawidłowym przebiegiem prac, związanych z wprowadzeniem nowego znaku, czuwała zaś Mariola Jabłonowska, inspektor wydziału polityki gospodarczej i inwestycji.
Za projekt nowego logo miasto zapłaciło 11,6 tys. zł. Z nieoficjalnych informacji wynika, że istnieje także pomysł zmiany flagi, tak, aby kolorami pasowała do nowego znaku promocyjnego miasta. Dziś jest czerwono-niebiesko-żółta.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?