- Postanowiliśmy nie zmieniać opłaty za kilometr, rezygnując za to z wszelkich promocji - podkreśla Kazimierz Rainko, prezes jednej z łomżyńskich korporacji taksówkarskich. - Dzięki temu klienci stracą mniej. Wspólna taryfa opłat, ustalona pomiędzy korporacjami zaskutkowała bowiem m.in. likwidacją wszelkich kart promocyjnych, pozwalających na tańsze lub bezpłatne przejazdy. Tzw. karty stałego klienta straciły wczoraj swą ważność.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?