W czasie kryzysu najmniej będziemy oszczędzać na używkach, najbardziej na odzieży i energii - pisze Puls Biznesu powołując się na badania firmy Nielsen. Przebadała ona 28 tysięcy konsumentów z 48 krajów świata, w tym z Polski.
Z badania wynika, że 40 proc. ankietowanych odłoży w czasie zakup nowinek technicznych, a 36 proc. będzie oszczędzać na jedzeniu zastępując droższe marki tańszymi. Badani będą także opóźniać wymianę sprzętów domowych, ograniczą wydatki urlopowe. Tylko 16 proc. zamierza jednak oszczędzać na alkoholu, a 12 proc. na papierosach.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?