Kosztował niewiele, zaledwie 45 tysięcy zł brutto, ale członkowie jury zakończonego właśnie II Festiwalu Filmów Promocyjnych Miast i Regionów PROMOCITY w Gdyni nie mieli żadnych wątpliwości. To trwający ponad 4 minuty filmik wychwalający walory województwa podlaskiego jest najlepszym w całej Polsce. W konkursie wyprzedził produkcje, na które wydano nierzadko i kilkaset tysięcy złotych. Nie zaszkodził mu też udział wielkich gwiazd (w spocie Krakowa występuje np. Jerzy Stuhr) w innych produkcjach.
- Jest to najtańszy Grand Prix w historii tego typu produkcji marketingowych - podkreśla autor filmu, Marek Białokoz. Muzykę do filmu skomponował Marcin Kiełbaszewski z Kleszczel pracujący teraz w Olsztynie.
Bez nadęcia, ale z pomysłem
Jak podkreślali zarówno członkowie jury, jak i sami twórcy kluczem do sukcesu tego filmiku był pomysł. W czasie jego trwania (4 minuty 42 sek.) nie pada ani jedno słowo. Jesteśmy za to świadkami czasami szalonej, czasami sentymentalnej, a bywa, że i biznesowej podróży po regionie.
Więcej w jutrzejszym wydaniu Gazety Współczesnej i www.wspolczesna.pl
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?