- Orlando ma nie tylko atrakcyjną stylistykę oraz wyróżniającą się funkcjonalność. To co ważne, przede wszystkim dla polskiego klienta, to bardzo dobry stosunek ceny do wartości tego 7-miejscowego modelu - mówi Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland.
Wygląd zewnętrzny Chevroleta Orlando z pewnością wywoła spore zainteresowanie, a jego wnętrze wykorzystuje liczne elementy najnowszej stylistyki Chevroleta. Na przykład inspirowana modelem Corvette podzielona deska rozdzielcza czy delikatne niebieskie podświetlenie konsoli środkowej. Charakterystyczną stylistykę uzupełnia przemyślana funkcjonalność, a uwagę podróżujących rodzin na pewno przyciągnie teatralny układ trzech rzędów siedzeń, spora przestrzeń ładunkowa i liczne schowki.
Układ siedzeń określany jest jako teatralny, ponieważ pomimo opadającej linii dachu konstruktorzy zdołali podnieść siedzenia w drugim i trzecim rzędzie. Dzięki temu pasażerowie podróżujący z tyłu mają lepszy widok zarówno do przodu, jak i na boki, nie tracąc przy tym nic z przestrzeni na wysokości głowy.
Do wyboru będą trzy wersje silnikowe: benzynowa i dwie wysokoprężne. Jednostka benzynowa, dostępna w momencie debiutu modelu, to silnik o pojemności 1,8 litra i mocy 141 KM. Dwa silniki wysokoprężne, z wtryskiem paliwa typu common rail, o pojemności 2 litrów, będą dostępne w dwóch zakresach mocy. Mocniejsza jednostka osiąga moc 163 KM, zaś jednostka podstawowa 130 KM. W chwili wejścia do sprzedaży klienci będą ponadto mogli wybrać jeden z trzech poziomów wyposażenia oraz atrakcyjne wyposażenie opcjonalne.
Chevrolet Orlando w salonach pojawi się najpóźniej w marcu 2011 roku.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?