Kwota dofinansowania wynosi do 100 proc. kosztów obejmujących: demontaż, transport i zdeponowanie odpadów na składowisku. Środki na dofinansowanie kosztów demontażu, usuwania i unieszkodliwiania eternitu (zawierającego azbest) miasto pozyskało z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Wnioski mogą składać osoby fizyczne posiadające na terenie miasta budynki mieszkalne i gospodarcze pokryte wyrobami zawierającymi azbest. Dofinansowanie nie dotyczy nieruchomości, na których jest prowadzona działalność gospodarcza.
Demontażu eternitu dokona wyłoniona w przetargu firma w terminie od czerwca do września br. Zainteresowani mogą pobrać wniosek w Urzędzie Miasta (pok. 340, 341) lub na stronie internetowej: www.zambrow.pl w zakładce: System Gospodarowania Odpadami Komunalnymi. Należy go złożyć w sekretariacie do 9 maja. Warto się pospieszyć, bo nie ma gwarancji, że wszystkie złożone wnioski zostaną zrealizowane w tym roku.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?