Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Turniej Miast Zumi. Pierwsze miejsce na podium wywalczyła Gołdap, a drugie zajęły Sejny.

(kow)
Jedną z największych atrakcji w Gołdapi jest pijalnia wód mineralnych z grotą solną oraz tężnie
Jedną z największych atrakcji w Gołdapi jest pijalnia wód mineralnych z grotą solną oraz tężnie Archiwum FRRG
Dzięki głosom internautów Gołdap oraz Sejny otrzymają aż 99 proc. rabatu na kampanię promocyjną swojego regionu w serwisach Onetu i Zumi.

Organizatorem "Turnieju miast 2014" jest grupa Onet.pl. W tym roku odbyła się już druga edycja tego plebiscytu na najciekawsze i najaktywniejsze miasto w Polsce. W sumie wzięło w nim udział aż 335 miast powiatowych. Głosowanie rozpoczęło się 14 października. Internauci swoje głosy mogli oddawać do 6 listopada. By każde miasto miało równe szanse wygrania nagrody, ilość wszystkich oddanych głosów, na daną miejscowość podzielona została przez ilość mieszkańców. Powstały w ten sposób wynik, wyrażony został w procentach.

Zaszczytne pierwsze miejsce zajęła Gołdap. Łącznie na to miasto internauci oddali 9421 głosów, co po przeliczeniu dało 68,39 procent.

- Jak mówi przysłowie - sukces ma wielu ojców. Wiem, że tym razem rzeczywiście tak było. Mnóstwo gołdapian, i nie tylko, zaangażowało się w promowanie naszego miasta na forach internetowych. Facebook rozgrzany do czerwoności, odżyły "zakurzone" znajomości, ktoś daleko dowiedział się, że jest fajne miasto na początku Unii Europejskiej, które w najbliższym czasie trzeba koniecznie odwiedzić, a ktoś inny już planuje najbliższe ferie zimowe na trasach biegowych i stokach narciarskich w uzdrowisku Gołdap - mówi Jacek Morzy, zastępca burmistrza Gołdapi.

W tym roku organizatorzy Turnieju Miast zwiększyli pulę nagród . Gołdap za zajęcie I miejsca otrzyma 99 proc. rabatu na kampanie promocyjne w serwisach Onetu i Zumi o wartości 200 tys. złotych.

- Dzięki wam, drodzy gołdapianie i sympatycy Gołdapi, przez kilka tygodni było o naszym niepowtarzalnym mieście głośno w Polsce, Europie i jeszcze dalej, a przed nami kampania promocyjna, którą mam nadzieję, że Zumi i Onet przeprowadzą wzorowo i znowu o Gołdapi zrobi się głośno - mówi zadowolony wiceburmistrz.

Powody do radości mogą mieć również mieszkańcy oraz władze Sejn. Bowiem w ogólnopolskim turnieju ich miasto zajęło drugie miejsce. W sumie internauci na Sejny oddali 3592 głosów i tym sposobem udało im się zdobyć 99 proc. rabatu na kampanię promocyjną wartą 100 tys. zł. Urząd na ten cel będzie musiał wyłożyć tylko 1000 złotych.

- Odnieśliśmy bardzo duży sukces, a taka pozytywna reklama na pewno przełoży się na wizerunek naszego miasta. Dzięki takiej promocji o atrakcjach naszego miasta dowiedzą się nie tylko mieszkańcy Polski, ale również całego świata - mówi Jan Kap, burmistrz Sejn.

Trzecie miejsce w konkursie miast zajęły Szydłowice, z województwa opolskiego. W pierwszej dziesiątce znalazło się również Węgorzewo oraz Augustów. Jednak nagrody otrzyma tylko pierwsza trójka laureatów. Na ostatniej pozycji najpopularniejszych miast znalazła się Warszawa, na którą internauci oddali 946 głosów, co po przeliczeniu dało 0,038 proc.

Czytaj e-wydanie »

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna