Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kampania promująca województwo podlaskie ruszyła

(MG)
Puszcza Białowieska
Puszcza Białowieska Archiwum
Oficjalnie rozpoczęła się kampania promująca w Polsce woj. podlaskie. Ma przyciągnąć do regionu aktywnego turystę.

- Chcemy, by Podlaskie stało się krainą szczęśliwego turysty. Oprócz tego, że może oddychać świeżym powietrzem, ma bardzo wypełniony grafik zajęć. Proponujemy mu kulturę, sport, aktywny wypoczynek. Dlatego dynamiczne są też nasze spoty - mówi Urszula Arter, rzeczniczka urzędu marszałkowskiego.
Te już są emitowane w ogólnopolskich stacjach. Chodzi o blisko sto znanych kanałów. Emisja potrwa do 20 kwietnia. Dodatkowo w TVP2 w "Pytaniu na śniadanie" pokazywane są krótkie reportaże z regionu. Są też rozmowy ze znanymi Podlasianami. Na Discovery i Animals Planet można zobaczyć 3-minutowe filmy z Adamem Wajrakiem.

Podlasie atakuje też w kinach. W największych polskich miastach przed seansami można zobaczyć reklamę województwa. Spoty trwają 30 sekund.

Jesteśmy też na billboar-dach m.in. w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Szczecinie. Takich billboardów jest 280. Do tego dochodzi internet i reklama prasowa zarówno w gazetach codziennych i tygodnikach, jak i w prasie branżowej i kobiecej.

Czytaj e-wydanie »

Słodkie okazje z wysokimi rabatami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna