Współczesna
    TV

    Współczesna TV

    Rozwiń
    Współczesna
    TV
    Zwiń

    Współczesna TV

    Współczesna TV, czyli nowa telewizja internetowa. Od poniedziałku do piątku specjalnie dla Was tworzymy ekskluzywne materiały wideo dotyczące regionu!

    Nowe oblicze beretu

    Nowe oblicze beretu

    Jurek Dziekoński

    Gazeta Współczesna

    Aktualizacja:

    Gazeta Współczesna

    Moherowy beret stał się symbolem ostatnich wyborów. Można rzec: pośrednio pomógł partii braci Kaczyńskich wspiąć się na najwyższe w państwie stołki. To jednak nie koniec listy zasług wyjątkowego nakrycia głowy. Teraz osławiony beret pomaga w sprzedaży młodzieżowych ubrań. Okazuje się bowiem, że moher jest równie dobry do dziergania beretów, jak i skutecznych kampanii reklamowych.
    "Nie sprzedajemy moherowych beretów" - głosi hasło reklamowe na witrynie świeżo otwartego sklepu z odzieżą przy ul. Wojska Polskiego w Ełku. Mimo wszystko upieram się, wchodzę i pytam o beret. Koniecznie moherowy.
    - Jak głosi napis, beretów nie mamy - z uśmiechem odpowiada ekspedientka.
    Dlaczego?
    - To tylko taka kampania reklamowa dla całej sieci naszych sklepów - pada odpowiedź.
    To jednak nie koniec.
    Z witryny sklepowej można dowiedzieć się również, że "z kaczki zrobi się zając". Próbuję dociec, czy moher sprawdza się jako materiał reklamowy. Zostaję odesłany do centrali firmy w Gdańsku. Centrala prosi o przesłanie pytań za pośrednictwem Internetu. Okazuje się jednak, że spec od moherowego marketingu ma najwyraźniej moherowe łącza internetowe, bo odpowiedź nie nadeszła przed oddaniem "Gazety" do druku. Pytam więc przypadkowo napotkanego przechodnia o zdanie na temat kampanii.
    - Tak, to dobre jest. Bo już myślałem, że moher jest wszechobecny - mówi przechodzień.

    Czytaj także

      Komentarze

      Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama