Współczesna
    TV

    Współczesna TV

    Rozwiń
    Współczesna
    TV
    Zwiń

    Współczesna TV

    Współczesna TV, czyli nowa telewizja internetowa. Od poniedziałku do piątku specjalnie dla Was tworzymy ekskluzywne materiały wideo dotyczące regionu!

    Katarzyna Patalan

    Gazeta Współczesna

    Aktualizacja:

    Gazeta Współczesna

    - Choć byliśmy na targach po raz pierwszy, nasze stoisko nie ustępowało w niczym pozostałym - podkreślał po przyjeździe z Międzynarodowych Targów "Regiony Turystyczne" Marcin Sroczyński, wiceprezydent Łomży. Pracownicy miejscy zaprezentowali w Łodzi walory turystyczne i dorobek kulturalny naszego regionu.

    Tegoroczne targi odbyły się pod hasłem "Na styku kultur", dlatego urzędnicy miejscy przy organizacji stoiska promującego Łomżę postawili na różnorodność. Stąd z delegacją samorządowców pojechała Teresa Pardo, znawczyni folkloru kurpiowskiego.
    - Prezentowana na stoisku "na żywo" twórczość ludowa i potrawy, które można było skosztować, przyciągały do stoiska wielu zwiedzających - opowiada Mariola Jabłonowska, zajmująca się promocją Łomży.
    Teresa Pardo z kolorowej bibuły zwijała kwiaty, które rozdawała zwiedzającym. Widocznym elementem kurpiowskiej kultury był kolorowy kierec, wiszący nad głowami.
    - Szczególnym zainteresowaniem cieszyły się nasze oferty spędzania nad Narwią tzw. długich weekendów przez rodziny z małymi dziećmi, a także młodzież studencką i osoby starsze, zainteresowane zabytkami i fortyfikacjami oraz czynnym wypoczynkiem - podkreśla Mariola Jabłonowska.
    Na stoisku znalazły się foldery w języku polskim, rosyjskim, angielskim i niemieckim, promujące Łomżę i okolice.
    - Na targach promowaliśmy przede wszystkim Łomżę - podkreśla wiceprezydent Marcin Sroczyński. - Uczestniczyliśmy w targach po raz pierwszy, ale nie mamy czego się wstydzić: byliśmy rozpoznawani. Przecież mamy piękne tereny turystyczne, które nie są w pełni wykorzystane.
    Uczestnicy targów zgodnie twierdzą, że łomżyński debiut będzie procentował.
    - Zainteresowanym pokazywaliśmy na fotografiach i filmach zabytki Łomży, skansen w Nowogrodzie i forty w Piątnicy - wspomina Mariola Jabłonowska. - Na efekty naszej wizyty będziemy musieli poczekać, ale dotarły do nas pierwsze sygnały m.in. od związków emerytów i rencistów, zainteresowanych odwiedzeniem fortyfikacji w Piątnicy.
    Urzędnicy są otwarci na współpracę z lokalnymi przedsiębiorcami, by wspólnie promować miasto.

    Czytaj także

      Komentarze

      Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

      Najnowsze wiadomości

      Zobacz więcej

      Najczęściej czytane

      Polecamy

      Wideo

      Gry On Line - Zagraj Reklama