Promocyjne filmiki wyświetlane są w 60 liniach warszawskich autobusów.
- Zauważyliśmy, że turyści ze stolicy bardzo chętnie odwiedzają nasze miasto - informuje burmistrz Wojciech Walulik. - Mimo to, chcemy przypomnieć jego główne walory. Stąd pomysł na kampanię w komunikacji miejskiej.
A wybór miasta nie jest przypadkowy. Mieszkańcy stolicy dali się już poznać, jako klienci z zasobnym portfelem.
20-sekundowe spoty wyświetlane są na ekranach LCD, co sześć minut, w dwa dni tygodnia. Augustowskie władze przypominają, że miasto otoczone jest dziewięcioma jeziorami i Puszczą Augustowską. Do tego przecięte jest Kanałem Augustowskim i znajduje się w pobliżu trzech rzek. To wręcz wymarzone miejsce do aktywnego wypoczynku. Ale nie tylko, bo nad Nettą odbywają się liczne imprezy plenerowe i sportowe. W tym roku wystąpi m.in. Patrycja Markowska, czy grupa Perfect.
Spoty będą wyświetlane do połowy września. Z myślą o letnikach został też zaktualizowany miejski serwis informacyjny. Działa on już w czterech wersjach językowych: litewskiej, rosyjskiej, angielskiej i polskiej.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?