- Projekt, który zrealizujemy nazywa się „Rewitalizacja budynku zdegradowanego na potrzeby gospodarki komunalnej Gminy Ełk”, a przewidywana wartość tej inwestycji wynosi imponujące 8.470.600,00 zł, z czego aż 7.200.000,00 zł to dofinansowane rządowe – informuje Tomasz Osewski, Wójt Gminy Ełk. - 23 stycznia 2024 roku podpisaliśmy akt notarialny, na podstawie którego nowym właścicielem terenu po PKS stała się Gmina Ełk. W zamierzeniach teren będzie służył Zakładowi Usług Gminnych.
Projekt zakłada rewitalizację zdegradowanego budynku warsztatowo-biurowego, który stanowił dawną siedzibę PKS w Ełku. Ostatecznie ten budynek, razem z otaczającym terenem, będzie służyć Gminie Ełk do realizacji zadań związanych z gospodarką komunalną, takimi jak obsługa wodno-kanalizacyjna, zagospodarowanie odpadów oraz utrzymanie dróg.
- Ta rewitalizacja przyczyni się do odnowienia obszarów zdegradowanych i przywrócenia im życia – wyjaśnia Wójt Tomasz Osewski. - Ponadto umożliwi utworzenie centralnej bazy dla sprzętu używanego w utrzymaniu infrastruktury technicznej gminy, a także umożliwi lokalnym mieszkańcom korzystanie z punktu obsługi w zakresie gospodarki komunalnej. Budynek będzie również służyć jako siedziba ekip remontowo-budowlanych odpowiedzialnych za utrzymanie infrastruktury technicznej gminy. To znaczący krok w kierunku poprawy warunków życia mieszkańców Gminy Ełk.
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?