- Chcemy, by Podlaskie stało się krainą szczęśliwego turysty. Oprócz tego, że może oddychać świeżym powietrzem, ma bardzo wypełniony grafik zajęć. Proponujemy mu kulturę, sport, aktywny wypoczynek. Dlatego dynamiczne są też nasze spoty - mówi Urszula Arter, rzeczniczka urzędu marszałkowskiego.
Te już są emitowane w ogólnopolskich stacjach. Chodzi o blisko sto znanych kanałów. Emisja potrwa do 20 kwietnia. Dodatkowo w TVP2 w "Pytaniu na śniadanie" pokazywane są krótkie reportaże z regionu. Są też rozmowy ze znanymi Podlasianami. Na Discovery i Animals Planet można zobaczyć 3-minutowe filmy z Adamem Wajrakiem.
Podlasie atakuje też w kinach. W największych polskich miastach przed seansami można zobaczyć reklamę województwa. Spoty trwają 30 sekund.
Jesteśmy też na billboar-dach m.in. w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Szczecinie. Takich billboardów jest 280. Do tego dochodzi internet i reklama prasowa zarówno w gazetach codziennych i tygodnikach, jak i w prasie branżowej i kobiecej.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?