Specjaliści z USA uznali, że polski portal ma najwyższy współczynnik zaangażowania konsumentów. Określa częstość korzystania z portalu przez jego użytkowników. Dokładnie jest to stosunek liczby dziennych
użytkowników do liczby użytkowników miesięcznych korzystających z danego serwisu. W portalu nasza-klasa wynosu on 34,4 proc.
Spośród 200 największych portali społecznościowych na świecie to właśnie portal z Polski uzyskuje w tym zakresie najlepszy rezultat - informuje biuro prasowe portalu. - Nasza-klasa.pl wyprzedza największe globalne serwisy tego typu - m.in. Facebook.com (o 8 punktów procentowych) oraz MySpace.com (aż o 18 punktów procentowych).
"Staramy się wciąż ulepszać portal i rozwijać produkt, poszukujemy wybitnych programistów i nie idziemy na kompromisy technologiczne. Jak widać przynosi to efekty" - mówi Dominik Kaznowski, pełnomocnik zarządu ds. marketingu i PR Naszej Klasy.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?