MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Prawie milion złotych za reklamę. Tyle jest wart Marek Kondrat

kp
Reklamy z udziałem gwiazd wyceniane są na setki tysięcy złotych
Reklamy z udziałem gwiazd wyceniane są na setki tysięcy złotych sxc.hu
Zobacz, na ile wyceniane są inne gwiazdy.

Magazyn "Forbes" opublikował ranking polskich gwiazd, którym reklamodawcy w 2010 roku byli w stanie zapłacić najwięcej. Wśród setki najcenniejszych osób show-biznesu znaleźli się ludzi ze świata kina, sportu, muzyki oraz politycy i dziennikarze.

Na pierwszym miejscu znalazł się Marek Kondrat, który w 2009 roku był na drugim miejscu, a w tym notowaniu wskoczył na sam szczyt. Aktor związany jest od 11 lat z bankiem ING. Specjaliści, jego udział w reklamie wycenili na 912 500 zł.

Na drugim miejscu znalazł się kierowca Formuły 1, Robert Kubica, którego specjaliści wycenili na mniej o 76 tys. zł w porównaniu z 2009 roku. Obecnie sportowiec jest wart 781000 zł. Swoją twarzą reklamował własny napój energetyczny i zegarki Certina.

Na kolejnym, wysokim miejscu, znalazł się polityk, który w rankingu "Forbes" jest najdroższym ze świata polityki. Lech Wałęsa został wyceniony na 764 000 zł. Znalazł się o 2 pozycję wyżej niż Donald Tusk warty 664 tys. zł, obecny prezydent RP Bronisław Komorowski, uplasowany na 21 miejscu (525 tys. zł) oraz Jarosław Kaczyński, za którego reklamodawcy byliby w stanie zapłacić 450 tys. zł, a który znalazł się na 31 pozycji.

Największe skoki odnotowały aktorka Alicja Bachleda-Curuś , która awansowała z 59 miejsca na 6 (637 500 zł), sportsmenka Justyna Kowalczyk, która skoczyła z 141 miejsca na 9. Na więcej niż w 2009 roku, zostały wycenione także aktorki Katarzyna Glinka, która zanotowała skok z 291 miejsca na 51 i została wyceniona przez specjalistów na 391 500 zł oraz Małgorzata Socha, która w 2010 roku znalazła się na 60 miejscu, a jeszcze w 2009 nie była nawet w pierwszej setce, ponieważ aktorka znajdowała się na 303 miejscu w notowaniu.

W pierwszej dziesiątce znaleźli się jeszcze: Leszek Balcerowicz, wyceniany na 680 tys. zł (4 miejsce), Tomasz Lis warty 607 tys. zł. (7 miejsce), Jerzy Stuhr, który znalazł się na 8 miejscu z "ceną" za reklamę 596 tys. zł. Dziesiątkę zamyka aktor Piotr Adamczyk, którego specjaliści od marketingu wycenili na 583 500 zł.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna