Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Regulamin Plebiscytu CZAR PAR 2010

Redakcja

§1

Regulamin określa zasady przeprowadzenia Plebiscytu "Czar Par 2010" (zwanego dalej Plebiscytem).

§2

Plebiscyt trwa od dnia 8.12. 2010 r. do dnia 23.02.2011 r.

§3

Organizatorem Plebiscytu jest Media Regionalne Spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prosta 51, 00-838 Warszawa, Oddział w Białymstoku, ul. Św. Mikołaja 1, 15-419 Białystok zwany dalej Organizatorem.

§4

Nadzór merytoryczny nad prawidłowością przeprowadzenia plebiscytu prowadzi powołana przez "Gazetę Współczesną" Kapituła Plebiscytu w składzie:
- Wioleta Wilińska - koordynator ds. aktywizacji sprzedaży
- Michał Jakubowski - specjalista ds produkcji reklamy internetowej

§5

W Plebiscycie mogą wziąć udział osoby pełnoletnie i posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, które zamierzają zawrzeć związek małżeński

§6

W Plebiscycie nie mogą uczestniczyć pracownicy Organizatora biorący udział w organizacji i przeprowadzaniu Plebiscytu ani członkowie ich rodzin (do II stopnia pokrewieństwa lub powinowactwa).

§7

1. Laureatami Plebiscytu zostaną osoby, które uzyskają największą liczbę głosów w swojej - oddanych za pomocą sms-ów

2. Zdobywcy pierwszego, drugiego i trzeciego miejsca w każdej z kategorii zostaną nagrodzeni dyplomami na uroczystej Gali oraz zaprezentowani na łamach Gazety Współczesnej.

3. Zdobywcy pierwszego miejsca otrzymają Voucher upoważniający do zorganizowania przyjęcia weselnego (tylko i wyłącznie weselnego) na 100 osób o wartości 12 200 zł w Hotelu Wojciech w Augustowie. Przyjęcie weselne musi odbyć się w terminie do 01.11.2012. Vouczer obejmuje nocleg dla Pary Młodej. Voucher obejmuje przyjęcie weselne w 3 zaproponowanych opcjach menu, opcje zostaną przekazane wraz z Voucherem zdobywcom pierwszego miejsca.. Vouczer nie obejmuje alkoholu i oprawy muzycznej. Zdobywcy pierwszego miejsca mogą za dodatkową opłatą zwiększyć pakiet menu. Zdobywcy pierwszego miejsca nie mogą przekazać Voucheru osobom trzecim.

4. Zdobywcy 2 i 3 miejsca otrzymają weekendy spa w Villa Almira w Wiśle.

§8

1. Zgłoszenia uczestników Plebiscytu można dokonać na wyciętym z "Gazety Współczesnej" lub pobranym ze strony internetowej kuponie zgłoszeniowym, telefonicznie na numer 85 74 89 655 lub pisząc na adres: [email protected] w terminie od 10 stycznia 2011 r. Kupony w wersji papierowej należy wysyłać na adres: Media Regionalne Sp. z o. o. Oddział w Białymstoku, ul. Św. Mikołaja 1, 15-419 Białystok.

Poprawne zgłoszenie kandydata powinno zawierać:
- Imię i nazwisko kandydatów
- Dokładny adres
- Telefon kontaktowy

2. Spośród nadesłanych zgłoszeń Kapituła Plebiscytu stworzy listę uczestników Plebiscytu. Zostanie ona opublikowana w "Gazecie Współczesnej" i na stronach serwisu www.wspolczesna.pl/czarpar

§9

1. Głosowanie odbywa się za pomocą sms-ów w terminie od dnia 13 stycznia 2011 od godz. 00:00 do dnia 14 lutego 2011 r. do godz. 12.00

2. By oddać głos za pośrednictwem SMS-a należy przesłać na nr 72466 SMS o treści:

para.xx (gdzie xx to numer kandydatów z listy)
Przykład: para.75
SMS nie może zawierać polskich znaków. Koszt SMS-a 2,46 zł z VAT.

1. Jedna osoba może przesłać dowolną ilość SMS-ów / kuponów
2. Wysłanie SMS-a zgodnego z podanym powyżej wzorem jest jednoznaczne ze złożeniem oświadczenia o zapoznaniu się z regulaminem i wyrażeniem zgody na udział w głosowaniu na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności w przypadku, gdy treść SMS-a jest wadliwa z przyczyn nie leżących po stronie Organizatora.
4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za SMS-y, które nie dotrą do organizatora z przyczyn nie leżących po jego stronie.

§10

1. Uczestnik wysyłający SMS w Plebiscycie zamawia SMS-y promocyjne i reklamowe wysyłane przez Organizatora.

2. SMS-y promocyjne i reklamowe mogą być wysyłane:
a) wyłącznie do uczestników biorących udział w akcjach i konkursach SMS organizowanych przez organizatora w ciągu 6 miesięcy poprzedzających wysyłkę.
b) nie częściej niż raz dziennie do każdego z uczestników.

3. Uczestnik akcji i konkursów SMS organizowanych przez organizatora może zrezygnować z otrzymywania SMS-ów promocyjnych i reklamowych wysyłając na adres mailowy [email protected] wiadomość pod tytułem: "SMS-y PROMOCYJNE", w treści podając numer telefonu. Numer ten w ciągu 48 godzin zostanie usunięty z listy numerów, na które wysłane są wiadomości promocyjne i reklamowe.

§11

Liczenie głosów zostanie udokumentowane protokołem. Protokół będzie zawierać:
- datę rozpoczęcia i zakończenia czynności
- ilość prawidłowo przesłanych sms-ów
- podpisy osób wykonujących czynność.

§12

Ogłoszenie wyników Plebiscytu odbędzie się 14.02.2011 r. na łamach "Gazety Współczesnej".

§13

Nad prawidłowością przebiegu Plebiscytu, w szczególności nad liczeniem głosów czuwać będzie komisja w składzie: Wioleta Wilińska, Michał Jakubowski i Izabela Litwiniuk.

§14

1. Administratorem danych osobowych zbieranych podczas trwania Plebiscytu jest Organizator Plebiscytu - Media Regionalne Sp. z o.o. Oddział w Białymstoku.

2. Dane osobowe przekazywane przez Czytelników w związku z Plebiscytem będą przetwarzane przez Administratora danych osobowych tylko i wyłącznie w celu realizacji Plebiscytu.

3. Poprzez przetwarzanie danych rozumie się: zbieranie, przechowywanie, opracowywanie.

§15

Czytelnicy biorący udział w głosowaniu zgodnie z treścią ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 926) wyrażają dobrowolną, pisemną zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych poprzez złożenie własnoręcznego podpisu na kuponie plebiscytowym. Osoby głosujące w plebiscycie przyjmują jednocześnie do wiadomości, że mają prawo do wglądu do swoich danych oraz do ich poprawiania.

§16

1. Ewentualne reklamacje dotyczące Plebiscytu należy przesyłać wraz z uzasadnieniem na adres: Media Regionalne Sp. z o. o. Oddział w Białymstoku, ul. Św. Mikołaja 1, 15-419 Białystok, z dopiskiem "CZAR PAR - reklamacja" w terminie 7 dni od dnia zakończenia Plebiscytu (o terminie złożenia reklamacji decyduje data stempla pocztowego).

2. Reklamacje zgłoszone po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane.

3. Opisane powyżej reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora Plebiscytu w terminie 30 dni od daty ich otrzymania.

§17

Kupony będą przechowywane w siedzibie Organizatora do czasu przewidzianego na rozpatrzenie ewentualnych reklamacji związanych z organizacją Plebiscytu i po tym czasie zostaną zniszczone.

§18

Organizator Plebiscytu nie ponosi odpowiedzialności za:
1. problemy w funkcjonowaniu Plebiscytu, jeżeli nastąpiły one wskutek zdarzeń, których Organizator przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie przewidzieć, lub którym nie mógł zapobiec, w szczególności w przypadku problemów związanych ze zdarzeniami losowymi o charakterze siły wyższej;
2. przerwy w funkcjonowaniu Plebiscytu zaistniałe z przyczyn technicznych lub niezależnych od Organizatora;
3. udział w Plebiscycie niezgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu i szkody tym spowodowane.

§19

Organizator zastrzega sobie prawo zmiany postanowień Regulaminu w razie zmiany przepisów prawnych lub z innej ważnej przyczyny, w szczególności jeżeli zmiana pozwoli na sprawne i zgodne z przepisami przeprowadzenie Plebiscytu. O zaistniałych zmianach regulaminu organizator powiadomi zamieszczając informację na www.wspolczesna.pl

§20

1. Niniejszy Regulamin jest udostępniony do wglądu w siedzibie "Gazety Współczesnej", ul. Św. Mikołaja 1, 15-419 Białystok oraz na stronie internetowej www.wspolczesna.pl.

2. Materiały reklamowe plebiscytu mają jedynie charakter informacyjny. Wiążące są wyłącznie postanowienia niniejszego regulaminu.

3. Operatorzy GSM odpowiadają jedynie za prawidłowe wykonanie usług telekomunikacyjnych w zakresie przesyłania wiadomości SMS w ramach usługi.

4. Ilekroć w niniejszym regulaminie jest mowa o dotarciu SMS do Organizatora, należy przez to rozumieć wpływ SMS na serwer systemu teleinformatycznego wyspecjalizowanego podmiotu przyjmującego SMS w imieniu Organizatora.

5. Organizator zastrzega sobie prawo przesyłania do uczestników plebiscytu w terminie do końca 2011 r. własnych materiałów promocyjnych a także materiałów promocyjnych partnerów plebiscytu.

6. Organizator nie zwraca kosztów wysłania SMS osobom, których SMS nie dotarły pod podany numer w określonym powyżej terminie.

7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wiadomości SMS zagubione przez system SMS, wiadomości o treści innej, niż określony w niniejszym regulaminie, treści przesyłane w wiadomościach SMS, indywidualne ustawienia telefonów komórkowych oraz ich sposób konfiguracji, a także parametry ustawione przez operatorów sieci komórkowych.

8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za działanie sieci GSM, za pośrednictwem których uczestnicy loterii przesyłają wiadomości SMS. Operatorzy GSM odpowiadają jedynie za prawidłowe wykonanie usług telekomunikacyjnych.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na wspolczesna.pl Gazeta Współczesna