Na pierwszy rzut oka prezentuje się bardzo solidnie, a przy tym płynna linia nadwozia nie drażni oczu.
- Nie jest tak wyzywający jak BMW czy Mercedes - ocenia Jacek Łukaszewski z salonu Subaru Grafix w Białymstoku. - Ale trzeba jednak pamiętać, że Subaru to zawsze była marka prestiżowa.
Legacy znajdziemy w trzech wersjach wyposażenia: RA, RC i RE. Do wyboru mamy kombi lub sedan z silnikiem benzynowym lub dieslem.
Już w standardzie japoński producent proponuje automatyczną dwustrefową klimatyzację, komputer pokładowy i przednie reflektory przeciwmgielne. Ale to, co wyróżnia ten model, to stały napęd na cztery koła i silnik.
- Motor typu boxer zapewnia lepsze hamowanie i utrzymanie samochodu w zakręcie - mówi Jacek Łukaszewski. - Podczas jazdy pojazd jest stabilny i mało wrażliwy na koleiny.
Konstruktorzy Subaru nie zapomnieli o bezpieczeństwie. W aucie seryjnie montowana jest technologia ABS, wspomaganie układu kierowniczego oraz system wspomagania hamowania awaryjnego.
Wewnątrz podróżnych chronią czołowe poduszki powietrzne dla pasażera i kierowcy oraz poduszki boczne.
W każdej wersji znajdziemy też aktywne zagłówki, które zabezpieczają przed urazami karku w przypadku uderzenia w tył auta.
Wersje i ceny (w euro):
z silnikiem benzynowym: z silnikiem diesla:
sedan: sedan:
Legacy 2.0 RA TRE - 26.060 Legacy 2.0 RA 000 - 28.880
Legacy 2.0 RC 000 - 31.090 Legacy 2.0 RC 000 - 33.090
Legacy 3.0 RE SPB - 51.500 kombi:
kombi: Legacy 2.0 RA 000 - 30.110
Legacy 2.0 RA TRE - 27.290 Legacy 2.0 RC 000 - 34.320
Legacy 2.0 RC 000 - 32.320
Legacy 3.0 RE SPB - 52.500
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?