W sklepie pracownicy rozkładają produkty. Przed nimi sporo pracy, bo wiele półek świeci jeszcze pustkami, a otwarcie już w środę.
Market o powierzchni 1600 mkw to prawdziwy raj dla smakoszy. Bowiem specjalnością sieci "Piotr i Paweł" jest ogromny wybór żywności, która stanowi 90 proc. asortymentu. Reszta to artykuły chemiczne i kosmetyki.
- Chcemy, żeby nasi klienci czerpali z zakupów przyjemność - mówi Błażej Patryn, rzecznik prasowy sieci "Piotr i Paweł". - Oferujemy naszym klientom nie tylko szeroki wybór produktów, ale i miłą obsługę oraz przyjemny klimat w slepie.
Znajdziemy tu chyba wszystko. 150 gatunków makaronów, 15 rodzajów jaj, 200 produktów orientalnych, 300 rodzajów herbat, 150 rodzajów kawy, 150 rodzajów konfitur i dżemów, 250 rodzajów czekolad, 500 rodzajów mrożonek, 150 smaków sosów, 80 gatunków oliwy, 150 rodzajów przypraw, 300 gatunków sera, około 1 000 gatunków win z całego świata, 200 gatunków piw - wymieniać można by długo.
Sieć sklepów "Piotr i Paweł" to rodzinna firma polska. Za namową matki, założyli ją w 1990 roku dwaj synowie, Piotr i Paweł Wosiowie. Zaczynali od jednego sklepu w Poznaniu, a pracowało w nim zaledwie osiem osób. Dziś, niemal dwadzieścia lat później, ich sklepy znane są w całej Polsce. Sieć zatrudnia około 2000 osób i liczy 50 sklepów w 33 miastach. Teraz dołączy do nich Białystok.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?